Tisdag 



Har bara två dagar kvar här i underbara vegas. Gör lite ont i mitt hjärta men ska bli skönt att komma hem till mitt liv och vänner. Idag är det dåligt väder, har till och med regnat vilket det typ aldrig gör här i vegas. 

Vi har haft en lite strulig morgon. Hotellet vi bodde på i Santa Barbara har dragit två gånger för rummet ist för en gång. Så nu ligger vi ute med typ 10000kr. Otroligt spännande. Men men det löser sig. Som plåster på såren ska vi äta på Tao – mitt absoluta favorit ställe i hela världen. Godare mat hittar ni inte. Senaste gången jag var där stod det i min lyckokaka – plan for many pleasures ahead, kunde inte stämt in mer på mig. Så mycket bra och roligt har hänt sen dess. När jag var här senast började mitt singelliv verkligen på riktigt. Jag släppte loss en gång för alla och slutade vara förhållande Sara. Så därför betyder just vegas så mycket för mig. 

Vi har precis varit på the strip och jag har köpt mer smink från Sephora. Chock va? Allting är så mycket billigare här. Nej nu ska jag göra mig i ordning. 

Puss 

Kommentera

