Last day



Vi har i princip bara hängt vid poolen hela dagen idag. Igår hade vi ju regn och molnigt hela dagen men idag slog det till med hela 35 grader. Har inte hunnit få så mycket färg på den här resan men jag är inte likblek längre. Nu på kvällen var vi på outleten och shoppade det sista. Jag hittade en sjukt fin kappa från Calvin Klein som för övrigt är mitt favorit märke och lite annat till Mama på Ralph lauren. 

Imorgon åker vi hem. Vi ska lämna Linn hemma i Santa Barbara först sen åker vi till LA och tar flyget hem. Vill inte lämna detta underbara ställe men det ska bli skönt på ett sätt också. Få duscha i sin egna dusch, sova i sin egna säng, ha tillgång till alla kläder och hårartiklar osv osv. 

Vi sitter nu och väntar på våran pizza vi beställde hem. 

Vi har tagit en sista tur på the strip också. Jag köpte med mig lite smink från CVS som inte finns i Sverige och lite mediciner som är bra att ha. 

Vi hörs imorgon eller när jag är hemma igen. Puss 

Kommentera

