Mors dag



Idag är det mors dag och självklart ska min fina mamma få blommor. 
Jag mår piss. Jag är inte bakis utan så jäkla förkyld. Jag känner att jag har feber och så himla tungt huvud. Köpte solhatt mot förkylning i torsdags och det har hjälpt lite men det underlättar ju inte när jag får för mig att gå hem barfota när det regnade inatt. Fulla Sara tyckte att det var en bra idé, nyktra Sara vill slå fulla Sara. 

Har varit hemma hos farmor på fika och sen shoppade jag lite. Ska bara ta det lugnt ikväll. Har Olaplex i håret och tänkte låta det sitta där i någon timme eller två. 

Vi hörs imorgon. Puss 

Kommentera

