Tisdag 



Bild från summerburst för en vecka sedan. 

Hej underbara människor. Sommar- alltså dåligt med uppdatering. Har haft fullt upp så därav dålig uppdatering. 

I fredags umgicks jag med Sofie, Malin, Sheila, Nicklas, Carlos och Sarah. Vi hängde på söder hela kvällen och det var så sjukt trevligt sällskap. 

Lördagen spenderade jag med Alice. Alice ville bli blond så vi kämpade på med att bleka och avfärga hennes hår. Felicia kom till Alice för en myskväll. Vi åt cheeseballs och skrattade åt gamla minnen. Spontant när det är som bäst. 

Söndagen spenderade jag med Alice igen. Vi blev inte nöjda med den nyansen vi uppnått så vi blekte en gång till och la i en färg. Det blev betydligt mycket bättre. Efter det hängde jag med mamma och Linn. De hade bakat muffins och sen åt vi middag tillsammans. På kvällen gick vi på en lång promenad. 

Måndag, var i skolan som vanligt. Alla var sjukt trötta inklusive våran lärare så vi hade en slapp dag med mycket eget arbete. Efter skolan åkte jag direkt till Vällingby där jag mötte mamma. Jag skulle vara hundvakt åt milo då min farmor var på kryssning. Mamma och jag gick på en lång promenad med milo sen köpte vi massa sushi och gick hem till farmor och kollade på film. Mamma gick vid nio och då gosade jag och milo in oss i sängen. Som jag älskar den där hunden. 

Och så äntligen tisdag. Vaknade av en glad hund som ville ut, vi gick på en 30 minuters promenad sen var jag tvungen att åka till skolan. Vi har haft kursprov idag och det gick så himla bra. Så stolt över mig själv. Blev klar med provet tidigare än vad jag trodde så jag gick runt i centrum en stund innan jag åkte och hämtade barnen. 

Imorgon har vi salongen. Efter salongen ska jag träffa Linn, Louise och Sofie. 

Puss 

Kommentera

