Nytt till hemmet 



Som jag storstädat det senaste dygnet. Jag har inte bara dragit ut hela min garderob för att dra med mig alla kläder till tvättstugan, jag har också dragit ut en skohylla inne i min walkin och ställt upp en klädhängare där inne och lagt in en heltäckningsmatta. Det blev så fint och det var så skönt att slänga ut massa skit och rensa. Tre svarta sopsäckar blev det. Har också rensat bland mitt smink och tvättat hela sminkförvaringen plus gjort rent mitt smink. Det var så jäkla skitigt pga av puder som ramlat ut i min sminkväska. Som en belöning var jag och köpte en ny matta och en korg att förvara mina tidningar i. 

Juste, mitt bord i koppar slängde jag för ett tag sen. Skulle göra rent det med rengöringsmedel men det blev ngn kemisk reaktion och ju längre tiden gick blev bordet grönt så jag slängde det. I källaren hittade jag då detta glasbord som är hela 20 år gammalt. Min mormor och morfar hade det när de levde. Hur kul är inte det? 

Puss 

Kommentera

