Mina vänner 



Jag börjar må bättre. Det har gått en vecka och jag börjar känna mig som mig själv igen. Jag tror inte just nu att jag kommer skriva vad för operation jag genomgått. 

Det som verkligen har slagit mig under den här perioden är hur sjukt fina vänner jag har. Fina sms, folk som kommit och hälsat på, skickat kort. Jag har blivit så himla berörd, glad och framförallt otroligt tacksam. Jag har valt mina vänner med omsorg och nu förstår jag varför jag är så lycklig hela tiden. 

Tack älskade ni! 

Kommentera

