Söndag den 31:a Juli


img_2108

Hej bloggen.
Jag är tillbaka och det känns så skönt. Efter att ha spenderat nästan två veckor inomhus förutom korta promenader så känns det helt underbart att kunna säga att man känner sig 95% sig själv igen. Nu väntar bara ett halvår av läkning.
Vila har ju stått på agendan men lite kul har jag haft också. Förutom många fikastunder med vänner har jag varit på restaurang och käkat, bjudit på marockansk kväll och varit ute och festat. Ja ni läste rätt, i fredags var jag ute och festade. Tog det väldigt lugnt men hade det väldigt kul. Jag har saknat att blogga så ska försöka göra det oftare från och med nu men har skrivit i min dagbok varje dag så jag har ändå fått skriva av mig.
Har skrivit dagbok nu i nästan 8 år och jag har inga planer på att sluta. Älskar att dra fram de ibland och läsa lite i dem.
Vi hörs, puss

Kommentera

