Måndag 



Hej bloggen. 

Har haft en sån himla mysig måndag. Började med att jag vaknade vid tio. Vid tolv mötte jag pappa i Vällingby, vi tog tunnelbanan in till stan där jag slängde i mig en snabb frukost på espresso house. Deras gojibärs müsli var så god! 

Vid två mötte vi Ilham och Dina. Vi gick och åt lunch på en restaurang. Var så mysigt att få umgås med en fyraåring. Deras liv är så lätta och det är så roligt att lyssna på. Hon hade varit i Turkiet med sin pappa i en vecka så hon hade mycket nytt att berätta om. 

Efter lunchen hämtade Dinas Mama henne och jag begav mig på en shoppingtur. Kom bara hem med en ögonbrynspenna. Testade ett nytt märke denna gång. Är så jäkla trött på att min från Anastasia Beverly Hills går sönder hela tiden så ska testa en från ett märke som heter ”the browgal”. De har samma färgskala och samma namn som Anastasia så jag slipper matcha och hitta en färg som passar mig. 

När jag var på väg hem från stan ringde Alice mig. Vi bestämde oss för att köpa någon lätt middag och åka till Drottningholm för lite hundlek och pratstund. Alice är min äldsta vän och har verkligen en betydelsefull plats i mitt hjärta. Jag är så glad att ha en sån klok och fin vän i min närhet. Som vi har varit med om mycket tillsammans. 

Vi hörs imorgon. Puss 

Kommentera

