Sommaruppgift



Bilden är från en utekväll några helger sedan. 
Jag håller på för fullt med mina sommaruppgifter, det är så kul men tar sån tid. Det är inte bara att styla och filma utan vi ska göra en tre sidor artikel, mood board plus att jag ska redigera filmen. Det är bara på en person. Vi ska göra sommaruppgifter på två personer. Men jag tycker verkligen att det är sjukt kul att få vara kreativ och blanda det med min passion för youtube. Imorgon ska jag göra en makeover på Linn. Ska visa allt när jag lämnat in uppgifterna. 

Puss 

Kommentera

