Hej hej hej. Hemskt mycket hej! 


Känns som att alltid när jag är borta från bloggen ett tag så inleder jag inlägget med ett festfoto. 

Nej men helt ärligt så har jag saknat att blogga så sjukt mycket men har inte funnit tid eller inspiration på ett tag. 

Det som har hänt den senaste tiden är att några av mina närmsta vänner har lämnat Stockholm i några år för att plugga på andra destinationer runtomkring i Sverige eller utomlands. Jag är så sjukt glad för deras skull! Vi har haft kursprov i skolan som gick så sjukt bra! 

I helgen har jag varit i Uppsala hos min kusin med Linn. Vi festade och hade myskväll. Precis så där mysigt som man bara kan ha det med familj ❤️

Helgen innan dess var jag med min fina Sarah på Strandvägen 1 för en sjukt god middag följt av utgång med några klasskompisar- därav bilden. I veckorna har skolan varit högsta prioritet och jobbet. Vi har bytt salongsdagen, innan var vi där bara onsdagar. Nu är vi där mån-tisdagar och resten i skolan. Känns sjukt kul att få smaka på arbetslivet som frisör. 

Ja, jag har gjort sjukt mycket saker sen jag slutade blogga men kan inte komma på allt just nu men har verkligen haft sjukt fullt upp. Men ska från och med nu försöka klämma in lite blogginlägg från och med nu. 

Puss och kram 

Kommentera

