LCC HAIR MASK 


Nu har jag äntligen slagit hål i saken och testat en av blondinbellas egna produkter från LCC. Jag har länge velat testa denna hairmask ”THE CURE” då jag både läst och hört väldigt gott om den. Jag som ändå pluggar till frisör har kommit över en del bra märken och vet hur en bra produkt ska kännas i handen och i håret. Så vad tycker jag om produkten? 

+++++ Det smarta locket. Hur många gånger har man inte stått där med mängden hårinpackning man behöver i handen och man har ingen aning om vart man ska lägga locket. Därför får locket och denna smarta lösning fem plus av mig. För er som inte förstår vad det är jah pratar om så har alltså denna produkt som ett lock som man kan ”flärpa” upp så man slipper skruva av locket. Himlans smart. 

++++ Utseendet får fyra plus av mig. Förpackningen liknar inget annat på marknaden och den är inbjudande. Dock vet jag att de gjort om utseendet så jag vet inte om detta är den nya designen eller den gamla men jag tror att det är den gamla. 

+++ Doften får bara tre plus av mig. Den är alldeles för stark för mig. Den luktar enligt mig rabarberpaj och det är inte så jag vill att mitt hår ska lukta. Schampot och balsamet luktar likadant. 

+++++ Glansen man får av hairmasken får fem stjärnor av mig. Mitt hår blir himla lent och slätt och det är riktigt svårt för min hårtyp att inte bli frissigt  

+++ Priset för denna 200ml hårmask ligger på 189kr. För mig är det billigt för en hårmask men jag tycker det är alldeles för lite produkt i för så mycket pengar. Jag visade min klasskompis denna produkt på kronans apotek igår för jag ville att hon skulle lukta på den och det verkade vara mer i den fast det stod 200ml på den burken med. Jag vet inte om detta är vanligt i hennes produktserie men jag tycker att jag fick lite produkt i min burk. 

Så för att summera, jag gillar verkligen den här produkten och kan absolut rekommendera den. Doften kan jag stå ut med eftersom resultatet verkligen blir bra och lent. Den tynger inte ner håret och håret känns verkligen återfuktat och vårdat när du använt den. 

Kommentera

