Onsdag 


Onsdag idag! 

Och jag kom ihåg att blogga! Pluspoäng till mig. Idag har vi haft planering inför frisör fyra. Får panik av tanken att det inte är många kurser kvar nu innan jag är klar. Kommer sakna precis varenda en i klassen när vi har gått ut. Vi gick också igenom delprov och kriterier. För att bli legitimerad frisör måste du göra ett prov med sju moment och teori. Det är inte ett lätt prov och det verkar otroligt hårt på reglerna. Jag ser fram emot det! Jag ska bara klara det helt enkelt. 

Efter skolan åkte jag och hämtade mina barnvaktsbarn som vanligt. Den äldsta går på skolan nu. När blev de så stora? Efter att pappan kom hem mötte jag Linn i Vällingby. Vi shoppade lite och sen köpte vi middag och gick hem till pappa för att tillaga den. Okej vi drog ihop en fetaost sallad. Efter det blev det en promenad. 

Nu på kvällen har jag tagit en lång dusch. Köpte Löwengrip care & Colors hair mask förra veckan och sitter med den i just nu. Köpte dessutom en bus som Felicia tipsade mig om som ska hålla i två veckor. Ska bli spännande att testa den. 

Ett mer ingående inlägg om hårmasken kommer i ett annat inlägg. 

Imorgon har vi modeller hela dagen och sen ska jag hämta barnen. Puss och kram 

Kommentera

