Friyay



Som jag längtat efter den här dagen hela veckan. Enbart för att jag inte hade något inplanerat. Så himla skönt med en kväll helt ensam. De kvällarna är alldeles för sällan i mitt liv. Jag är en sån som älskar att vara själv. Köpa lite god chark och någon god ost och bara slötitta på tv. Love it! 

Idag i skolan hade vi permanentrullning och betygssamtal. Fick veta att jag fått A på min Sommaruppgift och det kändes hur bra som helst! På eftermiddagen klippte Åsa två av våra klasskompisar. Otroligt givande lektion då båda två hade ett störningsmoment som de blev hjälpta med. Att få bevittna en van frisör från konsultation till slut var en lärdom alla kunde ta del av. Älskade det och ser redan fram emot måndag på salongen. 

Efter skolan åkte jag hem till farmor. Hon behövde hjälp med datorn och att klippa milo. De åker om några veckor så passade på att gosa extra mycket med Milo. Kommer träffa honom igen men ändå. Efter det shoppade jag en ny tröja på H&M, förvaring på Clas Ohlsson och mat på citygross. Är det bara jag som älskar Clas Ohlsson btw? Jag kan strosa runt där i evigheter, de har verkligen allt. 

Har kollat på tv och ätit mitt gotta för kvällen men blev mätt så snabbt så har minst lika mycket kvar till en annan kväll. Klockan är bara halv tio men jag tänkte hoppa in i duschen och sen sova. Är så sjukt trött, vi hörs imorgon helt enkelt. 

Puss 

Kommentera

