Lördag


Hej bloggen.
Jag bloggar från datorn så detta blir ett foto fritt inlägg..
Vaknade tidigt idag eftersom jag somnade vid tio igår. Men det var så skönt att för en gångs skull inte vara ute och festa en helg och lägga sig när man vill.
Skulle egentligen ha träffat Sofie idag för en drinkkväll men hon messade mig imorse att hon var förkyld så de planerna blåstes av. Istället mötte jag Linn på en morgonpromenad och efter det var jag inne på Lagerhaus och spontanköpte en lightbox som jag spanat in länge. Var egentligen inte meningen att jag skulle köpa den men säljaren i butiken som hjälpte mig att hitta den tog den och slog in allt på maskinen i kassan och jag fick aldrig chansen att säga nej. Hatar sånt egentligen men jag ville ju så gärna ha den så just idag gjorde det inget.
Efter det gick jag hem till farmor med fikabröd.
Farmor undrade igår om jag kunde ta Milo någon dag så hon kunde få vara lite hundfri och eftersom mina planer för dagen avslogs så tänkte jag att jag kunde ha honom idag.

Är ju kattvakt åt mammas tre katter så tänkte vad kan ett till djur göra. Haha, Kan ha dragit på mig lite för mycket men katterna sköter sig själva så gott som. Det är mest Milo som stjäl min uppmärksamhet. Har precis varit ute på en långis med Milo iallafall, nu ska jag laga middag och sen blir det nog en tidig kväll igen.

Puss

Kommentera

