Walk in closet



Vet inte vad som har hänt men jag har verkligen fått ett ryck och vill göra fint här hemma. Det kan vara för att hösten är på intåg och man spenderar automatiskt mer tid hemma och då vill man ha det mysigt hemma. Har blivit mycket nya doftljus, en ny lampa, nya fina saker till badrummet, kuddar och en pläd.  Idag så tog jag tag i min klädkammare. Min klädkammare har alltid varit ett förråd. Jag har haft allt annat än kläder där i. För en vecka sen fick jag en vision om hur jag skulle göra om det där inne och måla om det. Den visionen satte jag igång idag. Jag blev så sjukt nöjd

Bara genom att måla interiören vit blev det genast mycket fräschare

Så här blev slutresultatet! 

Mina skor – klackskor fick ny plats, mina jackor fick ny plats och alla mina väskor fick en ny plats. Nu kan jag enkelt gå in i klädkammaren och hämta väskan/skorna/jackan jag känner för att bära den dagen! 

Är riktigt nöjd! 

Puss 


Kommentera

