Dofttips till din garderob.


bomull

Här har jag ett litet tips till er som tycker att eran garderob eller walk in closet luktar instängt. Mitt problem är att i min walkinn ställer jag in mina stövlar när jag använt de och låt oss vara ärliga, när det har regnat en hel dag och man inte har tagit av sig skorna en endaste gång så kommer det inte lukta blommor när man tar av sig de och ställer in dem.
Haha, men så det jag brukar göra är att ta några bomullspads och sprutar ner de med min favoritparfym och lägger ner i skorna, då försvinner inte bara det illaluktande instängda doften utan det doftar din favoritparfym. Det funkar faktiskt och bomullet håller kvar parfymen bra så man slipper spruta på och slösa sin favoritparfym.

puss

Kommentera

