Måndag 


Meningen var att jag skulle gå upp vid åtta idag och ringa läkarhuset men tror ni inte att jag stänger av alarmet i sömnen och vaknar halv tolv??!! Panik! Men uppenbarligen behövde jag sova. Mår något bättre idag men är fortfarande dålig. Har så fruktansvärt ont i magen nästan hela tiden men har varit och köpt medicin som är receptfritt och hoppas på att det hjälper. 

Nu på kvällen var jag med Linn och Joel. Vi bestämde oss för att ha syskontid och åkte iväg och käkade tillsammans. Efter det blev det en sväng in på Ikea där jag köpte nya gardiner. Har hängt upp dem ni men vet inte om jag gillar dem. 

 Ska gå och lägga mig nu. Vi hörs imorgon. Puss 

Kommentera

