Torsdag 


Längtar tillbaka till Barcelona när det är så här kalla höstdagar. 

Hej bloggen! Torsdag idag, har varit i skolan hela dagen och just nu befinner jag mig hemma hos mina barnvaktsbarn. I skolan har vi hållt på med festfrisyrer inför kursprovet vi har rätt snart. Vårat kursprov är upplagt som vårat delprov vi kommer göra när vi har gått klart våran utbildning så det känns lite nervöst. 

Ska hem till papp efter att jag varit med barnen och äta middag. Linn har gjort sin goda sallad som jag bara älskar! 

Puss 

Kommentera

