Suprise


I fredags när jag skulle hämta barnen fick jag ett sms av barnens mamma att de hade en överraskning till mig när vi kom hem. Elsa hämtades först och hon skrek över halva skolgården att de hade en överraskning. Haha så söt. Elsa ville gå hem i förväg och duka fram allting så det fick hon göra medans jag hämtade killarna. När jag kom hem hjälptes de åt med det sista och sen ropade in mig till köket. Har aldrig känt mig så uppskattad tror jag. Tårtan var så god och i presentlådan låg ett DIOR läppglans som Elsa valt ut. Blev så himlans glad. 

Fina fina barn. ❤️❤️

Kommentera

