Härliga söndag 


Vilken härlig helg jag haft. I fredags sov Sofie över här efter att våran vinkväll skred över på småtimmarna. Lördagen bestod av en lång frukost där Linn gjorde oss sällskap följt utav en långpromenad där vi sa hejdå till Sofie. Kvällen spenderades med Linn, vi hade spakväll och Linn sov över. Söndagen har bestått av sovmorgon, frukost, shopping och nu på kvällen två timmars gym. Provade på boxning och Gud så kul det var! 

Just nu ligger jag i badet. Har hällt i magnesium, väteperoxid (sån som man köper på Apoteket just för huden) och badmjölk. Så underbart. Kan inte minnas senast jag tog mig ett bad. Ska sätta på ngn podd och unna mig denna stund. Imorgon väntar salongen och på kvällen ska jag hem på middag hos pappa för att klippa Joel. 

Puss och kram 

Kommentera

