Måndag 


Häärliga måndag tänkte jag idag när jag vaknade utvilad, sen drog jag upp persiennerna och grimaserade med hela ansiktet när jag såg att det regnade ute. Kanske borde inse att det är så här som hösten ser ut i Sverige och inte soligt med långa promenader på Djurgården som på bilderna ovan. 

Väl på salongen så hade jag några kunder men det var väldigt lugnt idag. Passade på att gå på en powerwalk runt Odenplan för att rensa huvudet lite. 

Nu på kvällen åkte jag med Linn och Joel till Coop och handlade middag som vi lagade tillsammans. Efter maten klippte jag Joel. Stackarn har tjatat på mig i flera månader om en klippning men tiden har inte funnits. 

Vi hörs imorgon. Puss 

Kommentera

