Mondays


Jag är så sjukt jäkla trött. Var uppe sent inatt och pluggade till våra stora prov vi har idag och imorgon. Det här provet är ett genrep inför vårat delprov vi ska göra när vi gått ur skolan så det är otroligt viktigt att det mesta sitter. 

Igår var jag och Joel ute på en liten roadtrip. Vi åkte till Vingåkers outlet för en massa shopping. Jag hittade bland annat ett par nya jeans, en halsduk och en tröja. Sen köpte jag trosor och bh-ar och liknande tråkiga saker men som var sjukt billigt. På vägen hem åkte vi förbi ett ställe som heter Chop Chop. Alltså när ska detta ställe komma till Stockholm? Det är ett snabbmatsställe med kinamat. Det konceptet är så jäkla bra och så jäkla gott. Åt där nu senast när jag var i Västerås och vilken hit! 

Nu ska jag börja sminka mig och välja outfit. Har prov mellan 9-15 idag och sen ska jag hämta killarna. 

Puss 

Kommentera

