The days we had fun.


Hej bloggen.
Tycker det är så himla tråkigt att jag tappat detta med bloggandet. Skriver inte ens dagbok men det brukar tyda på att jag är inne i en bra period där allting bara flyter på som det ska. Min blogg är till för mina visuella minnen min dagbok är till för mina känslor. Har bloggat i nio år och skrivit dagbok i säkert tretton år.

Den här veckan är min fina vän Louise i stockholm så mycket tid har gått åt att umgås med henne. I fredags kickstartade vi hennes hemkomst med en riktig brakarutgång. Det var längesen jag hade så kul men å andra sidan har jag alltid de vildaste utgångarna med Louise. I tisdags väntade nästa spontana utgång, jag hade prov måndag och tisdag s¨var ledig onsdag. Träffade Louise på Boquerian och Diana från min klass och hennes vän Erika gjorde oss sällskap.
Senare kom Fred och Arvid förbi, men Diana och Erika åkte hem.
Vi fyra bestämde oss för att man bara lever en gång och drog vidare till söder – Bara 2.0 till stägning och sen drog vi hem till Louise där vi kollade på film in på småtimmarna.

Jag är verkligen inne i en sån himla bra period nu. Jag umgås bara med folk jag gillar och verkligen älskar, och framtiden gör så att det pirrar i magen.

 

puss

Kommentera

