Tisdag



Tisdag. 

Sov hos Malin inatt. Vi hade en riktig Sara och Malin kväll. Vi fixade naglarna med chromeeffekt som är så inne nu. Blev så nöjd. Efter det färgade jag håret på Malin och slingade hennes hår och hon gjorde bayalage på mig men något slog slint och mitt hår blev rosa på vissa partier. Suck känner jag bara. Men ska åtgärda det ikväll. 

Igår började vi med extensionskursen. Som jag väntat på att gå den kursen. Jag har ju redan suttit in rätt mycket extensions i mina dagar men det finns massa tricks och tips som är bra att veta och dessutom får vi lära oss alla olika sätt att sätta in. 

Imorgon väntar en dag på Schwarzkopf HQ igen. Denna gång färgar vi i höstens trender. 

Puss 

Kommentera

