Lördag med bästa vän 


Var tvungen att sno dessa bilder från Felicias blogg. Vi hade en sån mysig dag igår. Som jag hade saknat min bästa vän. När man blir äldre kommer livet emellan men jag kan säga er att det är verkligen inte ofta som vi inte setts på över en månad. Men självklart är det som att allt är precis som vanligt när vi ses. 

Vi hade en trevlig lunch på Yama sushi följt av en shoppingtur, följt av fika följt av mobilköp. Felicia köpte en ny lur och jag följde med som vittne på att allt ska gå som det ska. Eftersom jag själv jobbat som säljare brukar mina vänner vilja ha med mig när nya telefoner ska införskaffas. Har lyckats lura till mig riktigt bra deals i mina dagar. Haha. 

På kvällen kom Linn över. Vi kollade på film sen sov hon här. 

Idag var det fars dag och det har vi självklart firat. Vi köpte blommor och bullar. På kvällen blev det pizza. 

Imorgon väntar skola och denna veckan är faktiskt den sista med våran älskade lärare som slutar på fredag. Kommer vara så sorgligt. 

Puss 

Kommentera

