Some work at the saloon 


Som jag älskar det jag gör men jag gillar framförallt att se vilka framsteg jag har gjort bara de senaste månaderna. I fredags hade vi hejdåfest och tackade av våran lärare Åsa som fått nytt jobb på en annan frisörskola. Hon kommer vara otroligt saknad men nu är det bara en månad kvar i skolan så det blir verkligen bara att spurta i det man är dålig på vilket i mitt fall är permanent. Så ska ställa mig och nöta det nu så att jag kan göra delprovet med glädje och klara det så jag får min frisörlicens. 

Puss 

Kommentera

