Shopping 


Not My picture But still. 

Hej bloggen. Bloggandet verkar ligga på is för mig just nu. Mycket i skolan och all fri tid går åt vännerna. 

Första veckan utan Åsa och det känns verkligen. Det är som att en familjemedlem är borta, något fattas. Som tur är har vi haft en hejdundrande bra ersättare den här veckan vid namn Emeli, vi gillar henne verkligen men tyvärr verkar det som att vi inte kommer ha henne något mer då hon måste gå in i andra klasser. Jag är glad att mina tjejer är i skolan iallafall, de ger mig sån glädje varje dag. 

Efter skolan idag åkte jag och Diana in till stan. Jag köpte en klänning och två tröjor på Zara. Därav bilden. 

Efter det åkte jag hem till pappa, han hämtade hem sin splitternya bil idag och självklart tog vi oss en tur i den. Den var super fin! Längtar tills jag får köra den. Den är dock enbart automat så kommer inte övningsköra i den då jag gärna vill ta manuell men vi får se. Huvudsaken är att jag har ett körkort framöver. Vare sig det är manuellt eller ej. 

Har redan börjat packa. Klockan tre på fredag morgon måste jag gå upp. Planerar att ta Arlanda express men undrar om man inte ska lyxa till det och beställa en taxi. Det är ju såå skönt. Slippa alla byten osv. Vi får se. 

Puss och kram 

Kommentera

