Zürich 


Nu är jag hemma igen. Zürich var en jätte trevlig stad och väldigt vacker. Men kan tänka mig att den är ännu vackrare på sommaren eller våren likadant som med Stockholm. Det jag kommer ta med mig från denna resa är maten och utgången. Har sällan ätit så god mad eller haft så kul vid en utgång. 

Är redan sugen på att boka in nästa resa. Jag går ut på praktik snart men efter det, alltså i mars skulle jag vilja åka någonstans. Kanske själv? Vi får se. 

Jag har filmat denna resa och tänkte sätta mig med den imorgon. 

Pussd

Kommentera

