Ett vanligt blogginlägg en vanlig onsdag 


Jag sitter på Espresso House. Jag har varit på ett möte på söder, efter det unnade jag mig själv en fika. Hade inte ätit varken frukost eller lunch så det fick bli en sen lunch istället. 
Jag har varit hemma den här veckan. Det började på flyget, kände mig hängig och febrig plus att när vi skulle landa trodde jag att mina öron skulle sprängas. Aldrig haft så ont vid en landning och vi skulle ju mellanlanda i Oslo så jag var alltså tvungen att genomlida detta två ggr 

Samma natt kunde jag inte sova, kallsvettades och det började göra ont i halsen, mår bättre nu dock men känner mig lika borta i huvudet som om jag hade legat i influensan i tre veckor. Min hjärna har liksom lagt av. Jag tappar saker, vet inte vart jag ska gå av och glömmer bort saker. Det har varit en otroligt stressig tid för mig på senaste tiden så detta är väl payback. Så jag bestämde mig för att vara hemma tre dagar för att sova ut och bli bättre. Problemet är bara att jag drömt både konstiga och riktigt läskiga mardrömmar så mycket utvikande blir det inte. 

Haha. Jaja, gnällspiken ska sluta klaga nu. Väntar på att Linn ska sluta jobbet. Vi ska gå runt på stan och spana in olika second hand butiker. Hon slutar om en timme. 

Puss

Kommentera

