Its challenge time 


Det är tid för en utmaning. Jag vill tillbaka till mitt gamla jag. Den något smalare jag och dit ska jag nu innan julafton. Jag och Linn har gjort en utmaning, inget socker, inget godis, inget bröd, ingen pasta, inget snabbmat. Så jag hoppade helt enkelt på Lchf igen. Är inne i ketos som vanligt och tänker köra på det till den 24e. Jag vet att december är månaden de flesta lägger på sig för det finns så många ursäkter till att äta gott- det är ju ändå juletider liksom men jag vill inte det. Så nu kör vi. 23 dagar är utmaningen, 5 dagar har gått, bara 18 dagar kvar. Detta klarar vi! 

Idag har vi haft grundlig teori av alla klippsätt som repetition, som jag skrivit flera gånger är det mer press på oss i skolan nu inför praktik och delprov så vi har lagt på en extra växel. Men det är sjukt kul faktiskt, denna vecka ska jag dessutom hoppa in och extra jobba lite på 7A, mitt gamla jobb. Ska bli så kul! 

Vi hörs när vi hörs helt enkelt. Puss 

Kommentera

