Ny vecka ny salong. 



Hej bloggen. 

Som ni ser på rubriken har jag nu påbörjat min praktik och jag trivs så himla bra. Jag är på en salong som ligger i Alvik och kollegorna här är så himla trevliga så jag trivs som handen i handsken. Det är otroligt spännande att få vara i salongsmiljö och se hur allt fungerar på riktigt. Här har de kunder nästan hela tiden tillskillnad från hur det var på våran salong. 

Kan inte säga annat än att det är kul. Har precis haft lunch så sitter och smälter maten nu. Matkoma på hög nivå. 

Puss

Kommentera

