Söndag. 


Jag har varit sjuk hela den här veckan. Var på praktiken i måndags men sen på kvällen small det till så har varit sängliggandes hela veckan i princip. 

Igår var jag så trött på att vara dålig så åkte in till stan för att fika med Diana. Efter det så mötte jag upp min moster, hennes man och Linn som gått i womanmarch. Vi bestämde oss för att ta några glas så vi gick till Strandvägen 1. Dit kom Felicia och senare Robin. 

Vi hade bestämt sen innan att äta på Vigårda så vi sa hejdå till Florence och Erik vid sex tiden och begav oss mot burgarnas mecca. Efter det blev det bowling på Ballbreaker med hela gänget plus pappa och Ilham. Super kul! 

Nu ska jag hem till barnen och vara barnvakt. 

Puss. 

Kommentera

