New in 


Denna bokhylla har jag letat länge efter, jag visste inte hur den skulle se ut eller vart jag skulle hitta den men jag hade en idé om en bokhylla som inte skulle ta upp för mycket plats och en bokhylla som skulle vara perfekt förvaring för mina älsklingar. Vart tror ni jag hittade den någonstans? Öob 149kr. Hur bra? 

Annars då? Jag mår toppen, börjar känna mig som mig själv efter influensan. Allt går så himla bra på praktiken också. Trivs verkligen bra där. Imorgon är det fredag och då ska jag hänga med Sofie, vi har bokat bord på en restaurang och så ska vi ha sådär mysigt som bara vi har. 

Puss 

Kommentera

