Tuesday


Hej bloggen. 

Den här dagen har varit så himla upp och ner. Började med ett besök hos läkaren då jag misstänkte att mitt munsår blivit infekterat. Jag hade rätt. Bakterier hade spritt sig till mina lymfkörtlar vilket gjort mig varm och febrig så jag fick stark antibiotika utskrivet. Väl på salongen rullade jag en permanent som blev så jäkla dålig så där sjönk humöret, efter det hade jag ett jätte bra möte med chefen vilket gjorde att humöret åkte upp, gjorde ett teoriprov som gick jätte bra så det bra humöret fortsatte men sen fick jag en jätte jobbig kund som gjorde att mitt humör gick ner i botten totalt! Men jag har som tur var fått mer skinn på näsan och förstår att jag inte gjort något fel vilket är bra. Men det tog mig på krafterna att ha såna humörsvängningar hela dagen. 

Men det är bara att ta nya tag inför imorgon. Sånt här får man stå ut med som frisör, alla är ju olika och tur det. 

Puss 

Kommentera

