Onsdag 


Fan vad dålig jag är på att blogga nu för tiden men har typ ingenting att skriva om egentligen. 

Veckorna bara flyger fram och jag är redan inne på min femte vecka på praktiken av tio veckor men det verkar som att det blir mer än tio veckor om ni förstår vad jag menar. 

Jag har kommit in på mina kurser som jag sökt så under våren kommer jag plugga och jobba 100%. Tycker det ska bli så himla spännande. Kurserna blir på distans så det kommer bli mycket plugg på kvällarna och helgerna men ska se till att man får in lite roligt där emellan också. 

I lördags hängde jag med Malin och barnen efter jobbet och på söndagen lämnade vi barnen till deras pappa och hade en riktig Sara och Malin dag. 

Nu i helgen jobbar jag och efter det ska jag på årets frisör och på kvällen blir det stort firande av Sarah som fyllt 24 år. Ska bli så kul! Ser fram emot det så himla mycket. 

Nu är jag snart på jobbet så vi hörs senare helt enkelt. Puss 

Kommentera

