Onsdag den 15 e feb


Drömmer om denna sjal från Christian Dior med min initial på. Kanske blir en present om jag klara delprovet på Lördag. 

Hej bloggen! Ja, hur mår jag? Man kan jämföra min koncentrationsförmåga med…..batterierna på en iPhone när det är kallt ute. Den är helt obefintlig med andra ord. Utifrån ser man nog det inte på mig men jag har sån inre stress över delprovet. Igår morse vakande jag i tid så jag tänkte svänga förbi Vällingby innan jobbet för att köpa mig en matlåda då det inte finns speciellt många ställen att handla lunch på Höglandstorget. Det finns sushi och ett bageri. Så jag lunkar upp till Vällingby och inser när jag nästan är framme på Hemköp att mobilen är hemma. Jag måste alltså vända om men innan kollar jag grundligt i alla fickor och i väskan ifall att jag skulle fått med mig den iallafall. Väl hemma hittar jag inte min mobil, konstigt va? Nej, den låg i min jackficka hela tiden. Jag kom till och med på mig själv ha tagit upp den under tiden jag gick hem för att jag fick ett pling från en app, inte ens då reagerade jag. Så ja. Min hjärna är inställd på kaos och det får den väl vara ett tag. 

Idag när jag kom hem från jobbet ville jag unna mig själv en lugn kväll så jag gjorde det jag älskar mest, färgade håret, hade hårinpackning, ansiktsmask, badade i väteperoxid (sån som man har till huden, ej håret) och olja och nu har jag färg på ögonbrynen och ögonfransarna. Som jag behövde det. Skulle vilja b.u.sa mig också men är så torr så kan inte. Blir ännu torrare då. Imorgon ska jag rulla permanentrullning för fullt. På lördag gäller det. 

Puss 

Kommentera

