New week 


Såg dessa vackra fjädrar i blombutiken bredvid salongen och fick såna vårkänslor.  

Hej bloggen. Veckorna flyger fram och snart är min praktik över. Ser så fram emot den här våren. Många festligheter står på schemat och jobb/plugg. Skulle vilja påstå att jag lever livet just nu. Från och med förra veckan bor jag själv. Syrran flyttar hem till mig på söndag så två veckor får jag bo själv. Vi håller på att måla om i lägenheten och har varit på Ikea flera ggr. Sängen som jag köpt är en gudagåva. De två första nätterna var inge bra, beställde en hård säng för att jag har problem med ryggen och eftersom jag valt ett yrke där ryggproblem ingår ville jag ha just en hård säng men inatt var första natten jag verkligen njöt av min nya säng. Kommer säkert lägga upp bilder på lägenheten senare. 

Vi hörs! Puss 

Kommentera

