Grey becomes blue 


Hej bloggen. Förändringarna fortsätter hemma. Nu har Linn officiellt flyttat hem till mig. I fredags var jag ledig och då bestämde jag mig för att handla färg och måla om denna hemska tapet i köket. Var på jakt efter en grå färg och fick hjälp att välja ut en grå färg. När jag kommer hem så ser jag att den ser lite blå ut men tänker att det kanske bara ser så ut nu innan den torkat men nej, den höll sig blå så blev lite besviken men blev ju bra ändå. Jag älskar när man bara tar tag i saker själv utan att vänta på att någon annan ska göra det. 

Vi har under helgen handlat massa möbler och möblerat om och fått det mesta på plats. Jag har rensat hela garderoben på kläder och grovstädat. Känns så rent och bra nu. 

Puss 

Kommentera

