My weekend 


Åh den här helgen har varit så bra. När jag inte har jobbat eller fixat med lägenheten så mötte jag upp Sofie för lite extra kvalitetstid. Vi tog ett glas i solen följt av massa skratt och mer vin hemma hos henne. Vi skulle kolla på Melodifestivalen men när det började kände vi att det inte lockade plus att antennen inte var ikopplad i tvn så vi sket i det och skrattade oss vidare under kvällen.  Igår var jag med mamma och Linn hela dagen. Vi var som sagt och handlade möbler och inredning följt av städning osv. Min mammas katt har varit bortsprungen sen några veckor. Hon ramlade ner från balkongen under flytten och vi har inte fått tag på henne sen dess men igår så ringde några grannar och sa att de sett henne under en stubbe så med hjälp av katthemmets personal fick vi tag på henne och ingen var gladare än min mamma. På kvällen åkte jag Linn och Joel till Mall och åt middag och shoppade lite. 

Den här veckan är den sista på min praktik, på fredag ska jag tillbaka till skolan på avslutningsträff. Ska bli kul att se hela klassen igen. 

Puss 

Kommentera

