Torrevieja 


Idag åkte Joel hem. Han börjar jobbet imorgon så han kunde inte stanna hela veckan ut som jag och Linn. Vi har haft fyra underbara dagar tillsammans med massa utflykter med bilen. 

Vi ska snart springa ner på marknaden. Det är Europas största marknad men jag lär inte köpa någonting. Har redan shoppat för mycket inne på Zara och Primark. Dessutom blev mina Tom Ford solglasögon. snodda så känns som att jag förlorat massa pengar på denna resa. 

Ska vara några dagar med halvdåligt väder nu, vi har haft strålande sol och värme och nu ska det blåsa rätt mycket tills på fredag. Hoppas att det går att ligga vid poolen iallafall för den ligger i lä. 

Förresten! Tror inte ni förstår hur mysigt det är att spendera lite tid med Milo. När jag kom hit i lördags la han sig i mitt knä och lämnade det inte tills jag ville. Han kommer upp och lägger sig hos mig varje morgon och följer mig med blicken vart jag än går. Han har det så himla bra här i Spanien med farmor och det glädjer mig. 

Puss 

Kommentera

