Last Day 


Idag är sista dagen här i underbara Spanien. De sista soltimmarna ska andas in och njutas av. När jag kommer hem väntar tydligen regn och snöslask?? Längtar så till sommaren. Idag ska jag köpa lite presenter till familjen och sen ikväll blir det restaurang igen. Vi åt på ett Asian fusion inspirerat ställe igår och maten var så god. Man fick dricka hur mycket vin till maten som helst så ni kan ju gissa på att vi alla var berusade på vägen därifrån. Det var danskväll här i närheten där farmor bor så resten av kvällen spenderade vi där, dansade salsa och twist. Vi fick till och med upp farmor en stund på dansgolvet. Idag mår jag som jag förtjänar. Har börjat packa redan och vet inte hur jag ska få ner allting i väskan. Får nog lämna kvar lite som farmor får ta med sig. Skickade till och med lite saker med Joel när han åkte hem. Hur jag hade gjort annars vet jag inte. 

Nej, nu väntar sista shoppingrundan och sen en återställare! Puss 

Kommentera

