The flu. 


Tror ni inte att så fort jag satte foten i Sverige blev jag störtförkyld? Har feber och ont i halsen. Var så jäkla längesen jag var sjuk och har verkligen inte tid känner jag. Hann jobba en och en halv dag sen idag så skickade chefen hem mig. Blir hemma imorgon också. Jag har mycket på agendan denna vecka så blir lite stressad. Men nu ska jag passa på att vila och dricka massa vitaminer så jag blir frisk snabbt. Nu ska jag och Linn kolla på 13 reasons why. Japp, jag föll för grupptrycket. Är inte helt såld än! Puss 

Kommentera

