BOOKBEAT



Jag är helt såld på BOOKBEAT! Jag har i ett års tid varit en riktig poddare, mordpodden, rättegångspodden och svenska mordhistorier har det lyssnats på men nu på semestern tyckte jag att jag hade hört tillräckligt mycket om BOOKBEAT och en rabattkod så jag slog till och nu är jag som jag skrev ovan helt såld. Att ha en bok i mobilen som man kan lyssna på till och från är för mig helt underbart. Jag har aldrig gillat att läsa böcker men på detta sätt kan jag både läsa och lyssna. Jag har redan läst ut två böcker och är nu inne på denna bok. Jag är helt mållös! Det som Elaine Eksvärd beskriver i denna bok är hemskt och förekommer så ofta. Tyvärr! Jag är stolt över att hon tar upp detta ämne som det är så viktigt att man pratar om. Om ni har funderat på att ladda ner BOOKBEAT så gör det. Jag rekommenderar det varmt! 

Kram 

Kommentera

