Direkt från frisörstolen


Hej bloggen. Fick upp blogginsporationen i Spanien men den försvann lika snabbt. Vill gärna blogga för jag tycker det är kul men lägger hellre upp färre inlägg med bra bilder än många med tråkigt innehåll. Har haft en bra helg. Var med barnen i fredags. Vi hade fredagsmys och var och fikade i Vällingby. Alla tre var glada att se mig då det var längesen. Linn gjorde oss sällskap och det tyckte inte minst Elsa 7 år vara väldigt kul. I lördags jobbade jag och efter det var jag på Ikea en sväng med pappa och Ilham. På kvällen packade jag och drog till Uppsala för valborgsfirande på söndagen. Det bjöds på Champagnefrukost och parkhäng med ett skönt gäng. 

Igår blev alltså en lugn dag. Solade på balkongen och kvällen bjöd på grillning med familjen. 

Idag är jag på jobbet. Sitter just nu i frisörstolen och får mitt hår fixat av bästa Felicia. Det här kan vara det bästa med att vars frisör. Få sitt hår fixat av någon som verkligen brinner för det och som man känner i salongsmiljö. Slänger upp en bild på hur det blev sen. 

Puss och kram

Kommentera

