Lördag 


Hej bloggen. Lördag idag och jag är på väg till jobbet. Tycker att det är skönt att jobba lördagar. När jag slutar vid två så har mina vänner vaknat och gjort sig i ordning men jag har hunnit jobba och tjänat pengar. 

Ikväll är vi ett gäng som ska fira Katrin sol fyllde år nu i veckan. Längtar efter socialt utbyte och gott att dricka. Vi får se om det blir något utgång också. Skulle inte ha något emot det. Har inte hänt så mycket den här veckan. Jag har haft en otroligt bra jobbvecka och det har varit så fint väder. Igår var jag barnvakt och vi var ute i solen hela tiden. Så härligt. 

Nu ska jag köpa mig själv någon frukost och sen sätta mig på Nockebybanan. 

Ha en bra helg. Puss 

Kommentera

