Har jag ett liv? 


Jag är verkligen inne i en period där det känns som att det enda jag gör är att jobba. Jag hinner knappt träffa mina vänner och på mina lediga dagar hämtar jag alltid barnen. Min enda riktiga lediga dag är söndagar men det känns att det behövs en ledig dag till men så kommer det inte bli. Just denna vecka har jag planer varje dag. Hoppas det ändrar sig snart, får prioritera om dagarna så kvällen känns längre. Annars så har jag det så bra just nu. Trivs väldigt bra på jobbet och även om sommaren känns långt bort så är solen framme och det gör mig glad. 

Denna vecka är jag som sagt fullbokad men nästa vecka har jag lite roligt inplanerat. Ett event med jobbet och mitt delprov. Japp, det har redan gått tre månader sen sist och nästa lördag är det dags igen. Jag är inte lika nervös den här gången men det ska bli spännande. 

Puss 

Kommentera

