Onsdag 


Alltså förstå att detta är en mobilbild! Kameran på iPhone 7plus är helt magisk. Den gamla mobilen kan ta sig jämfört med denna. 

Igår firade vi Björn som fyllde år. Björn är alltså mammas man och tårtan på bilden hade mamma gjort. Idag är det onsdag och jag är på jobbet som vanligt. Fick en massa gjort igår som har stressat mig så idag känns det lite lättare. Idag efter jobbet så är det personalmöte. Mitt första sådana. Efter det ska jag bara hem och sova. Har sovit dåligt de senaste nätterna och behövt säkert en timme till i sömn men det går ju inte riktigt att bestämma över själv. Imorgon efter jobbet vankas AW och på fredag ska jag till min gamla skola för att hämta mitt diplom och träffa min fina vän Malin. Har saknat henne så det gör ont! Vi hinner bara ses någon timma men det får funka. 

Vi hörs. Puss 

Kommentera

