Tisdag 


Ledigheten flög förbi! 

Känns som att jag knappt var ledig då jag var ute och flängde nu i helgen också. I lördags åkte jag och Linn in till stan på kvällen där vi fick sällskap och sen blev det en spontanutgång. Tillslut hamnade vi på Under Bron, hade aldrig varit där förut men det var riktigt häftigt. 

I söndags firade vi mors dag. Först hemma hos farmor och sen på kvällen hos mamma. Var en sväng förbi Ikea också. Behövde köpa ett sommartäcke och en ny kudde. 

Den här veckan väntar jobb och i helgen häng med vänner. Generellt vill jag ha det lugnt den här veckan. Glömmer bort att återhämta mig också. Har bara kul hela tiden och jobbar så för lite sömn och för lite bra mat tar ut sin rätt. Inatt sov jag åtta timmar, vaknade upp på bra humör på en gång. 

Ikväll efter jobbet ska jag färga Alice hår. 

Vi hörs. Puss 

Kommentera

