Torsdag 



Hej bloggen. Torsdag idag vilket betyder att jag är ledig från jobbet imorgon. Ska bli så skönt med lite sovmorgon. Har varit en rätt stressig vecka men det kan vara rätt skönt när det är mycket att göra och allt funkar ändå. Då känner man sig duktig på det man gör. Idag hade jag tre tjejer som skulle på bal och ville fixa håret. Så spännande och kul jobb. En av de ville ha en ”messyupdo” och detta blev resultatet. Så kul att få göra detta, jag älskar verkligen mitt jobb. 

Efter jobbet träffade jag Helena en stund för en middag och en promenad vid rålis. 

Imorgon ska jag hämta barnen vid tretiden. Ska bli så kul att se de. Det var två veckor sen sist nu. Vi hörs. 

Kommentera

