Lördag 


Vart tog den här veckan vägen? Var ledig i tisdags för att jobba onsdag torsdag och vara ledig fredag igen. 

Igår var jag på ett läkarbesök med Sarah. Efter det väntade en lunch inne på Fridays. Var så mysigt att få lite kvalitetstid med min Sarah. Vi har varit vänner i tio år nu. Helt sjukt vad tiden går fort. Vid halv tre åkte jag mot Bromma och hämtade mina barnvaktsbarn. Den äldsta hade haft skolavslutning. Igen, hur kan tiden gå så fort. Nästa termin börjar mittenbarnet också i skolan. Fina barn. 

Kvällen spenderades med linschips och nya avsnitt av Orange is the new black. Helt såld på denna serie. Matade av fyra avsnitt tills jag kom på mig själv vara otroligt uttråkad och dessutom trött. Städade lite och sen väntade sängen. 

Idag väntar  Antisummerburst häng hemma hos Sofie. Vi ratar helt enkelt summerburst idag och gör något vi tycker är kul istället. Men först väntar 5 timmars jobb. 

Ha en bra dag. Puss 

Kommentera

